You are here

VegWeb Pin ups! ;)

So, I've seen some sexy pictures of fellow vegwebbers around the other threads.... (think coobies). I thought this could be a place where we post pictures that could be seen as SEXY....not X rated or pornographic, of course, but you know....maybe a tiny bit provocative. Maybe something something you'd see in a 1950's calendar.....can you imagine a VW sexy calendar!?  LMAO!!! I call December!
I am going to look thru my pics and post something....and if I can't find anything, I will take a new one.
faces can be left out if you don't want to attach your sexy bod to your face!

GO!
;)b

who will be first?  AC????

And for the thread...

0 likes

Hottness :D Yay boy pinups!

0 likes

I'm not sure if I'm going to post my sexy pics here ahahaha  :P

0 likes

Hottness :D Yay boy pinups!

We need to see more "boy" attributes.

Come on boys SHOW US YOUR GUNS!

p.s. I'm straight. . . suggesting this for the ladies :)

0 likes

Mark, the first thing I noticed in your pic was the postcard of the Church of our Saviour in Copenhagen... have you been to Denmark or did you receive that from someone else?

but now that I look again... nice contribution to the thread! : )  This place makes me smile.

0 likes

Mark, the first thing I noticed in your pic was the postcard of the Church of our Saviour in Copenhagen... have you been to Denmark or did you receive that from someone else?

but now that I look again... nice contribution to the thread! : )  This place makes me smile.

Actually, that's a picture from Cat's bedroom, so I'll have to redirect the question to her :)

0 likes

Mark, the first thing I noticed in your pic was the postcard of the Church of our Saviour in Copenhagen... have you been to Denmark or did you receive that from someone else?

but now that I look again... nice contribution to the thread! : )  This place makes me smile.

The postcards on my wardrobe are all from other people - that one's from my mum :)

0 likes

while i love pinuppy style photos i suprisingly have very little...
but ill take a shot
haha thats as risque as ill go :p

0 likes

The only pin-up pic I have...not much...but I wanted in on the fun!  ;D

P.S. YOU VEGANS ARE HOTTIIIEEESSS

0 likes

no yeatsa you are <3 hope all is well little luvie <3

0 likes

Yeasta~ I love your lips (and hair)!

0 likes

Aww!!! Thanks, ladies!!  :)>>> 

HAPPY THANKSGIVING!!

0 likes

You are sooo pretty, Yeatsa! You look like a watercolour.

0 likes

Aww! You're way too nice! That was probably because of my 2 megapixel phone camera and lots of makeup! lol My little sister Toula and I were playing dressup that night. She's only 12 and she gave herself a green unibrow and blue eyeshadow!  :-D

0 likes

(: I'm sure you look every bit as lovely in high-res!

0 likes

Yeasta, you are so gorgeous. I'm jealous. You'd be a great pin up!

And I'm back for more attention... shameful.
Post run picture.
http://i55.tinypic.com/2qxvn7c.jpg

0 likes

holy shit, shea!  hot!!! times a gazillion.

0 likes

Agreed! Look at those abs!

0 likes

damn girl.

0 likes

OH. MY. GOD. SHEA!!! You make me question my sexual preferences! And I'm married to a man!!! HAHA! HOOTTTT MAMA.

0 likes

Pages

Log in or register to post comments

More Posts Like This